Kategorier
Vardag

Var ett tag nöjd…

Hade nästan kommit till ro med att helgen skulle bli utan ett “riktigt” internet, efter lördagens besked. Men så idag runt klockan 15 så ringer det en kille från Tele2:s support. “Tjena. vi har fixat din felanmälan nu. Så det enda du behöver göra är att starta om routern.” Åh så bra! Lycka! Får i alla fall söndag kväll med riktig hastighet. Nu var jag en nöjd Tele2-kund. För de skulle ju egentligen inte åtgärda det för än på måndag.

När jag kom hem från mässan var det första jag gjorde var att starta om routern – inget hände. Gjorde en fabriksåterställning – inget hände. Gjorde routern strömlös ett par minuter – inget hände. Startade om det igen – inget hände. Gjorde en reset – inget hände.

Suck. Får bli ytterligare ett samtal till Tele2:s support i morgon igen. Missnöjd Tele2-kund igen.

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.